La urma urmei, fara SEO continutul tau se poate pierde undeva pe pagina 50 a rezultatelor cautarii; si stim cu totii ca traficul pe acele pagini este mai putin decat satisfacator. De asemenea, clasarea dvs. pe prima pagina poate face atat de mult daca continutul dvs. post-clic este prost. De aceea, o relatie buna intre SEO si continut grozav este esentiala! Iata cateva sfaturi despre cum sa scrieti continut SEO pentru a va face continutul sa mearga mai departe si, in acelasi timp, sa va imbunatatiti eforturile SEO.
- Scrieti mai intai pentru publicul dvs
Acest sfat de la specialistii de pe https://mogu.ro/servici-seo/ pentru scrierea continutului SEO este numarul unu dintr-un motiv. Pare destul de usor, dar atat de multe companii creeaza continut din toate motivele gresite. Scrieti continut care sa atraga interesele pietei dvs. tinta sau sa raspunda la intrebarile acestora. Nu toate postarile trebuie sa fie despre produsul sau serviciul dvs., dar toate ar trebui sa fie legate de industrie. Afirmati-va pe dvs. si compania dvs. ca un expert in industria dvs. scriind continut adecvat pentru SEO, care este interesant si informativ si faceti-o mai bine decat concurenta dvs.
- Pastrati totul sub acelasi acoperis
Obtineti creditul si traficul pe care site-ul dvs. il merita pastrand continutul original sub propriul nume de domeniu. Aceasta inseamna ca, daca aveti un blog, renuntati la gazduirea cu WordPress sau Blogger si gazduiti blogul intr-un subdosar de pe propriul domeniu. De fiecare data cand aveti ocazia sa prezentati alte forme de continut original, cum ar fi videoclipuri, infografice sau carti albe, asigurati-va ca le incorporati si pe site-ul dvs. web si sa le distribuiti de acolo.
- Creati titluri care sa aiba un impact
Ai o cantitate foarte scurta de text pentru a face o impresie foarte mare. Asa ca nu subestimati puterea unui titlu eficient pe SEO! Scrieti titluri clare, interesante si folositi cuvinte cheie bogate. Pe langa un titlu grozav, asigurati-va de asemenea ca meta-descrierile sunt interesante si detaliaza in continuare subiectul articolului dvs. Retineti ca titlul si meta descrierea sunt cele care apar in rezultatele cautarii, asa ca faceti-le sa conteze! Poti afla mai multe de pe https://www.bzi.ro.
- Folositi expresii bogate in cuvinte cheie
Folositi expresii relevante, bogate in cuvinte cheie in titlurile dvs., precum si in continutul dvs., pentru a le permite cititorilor si motoarelor de cautare sa stie despre ce este postarea dvs. Dar atentie, prea multe cuvinte cheie nu numai ca va vor opri cititorii, dar pot duce la sanctiuni pentru motoarele de cautare pentru umplerea cuvintelor cheie. Folositi cuvintele cheie cu atentie si cu moderatie, pastrand o senzatie mai naturala. Pe langa utilizarea cuvintelor cheie in tot corpul postarii tale, profita de etichetele de blog etichetand cateva cuvinte cheie relevante pentru fiecare postare; majoritatea blogurilor generale au capabilitati de etichetare deja incorporate.
- Structurati-va postarile
Continutul postarii tale poate fi grozav, dar poate fi usor pierdut intr-un format neorganizat, ineficient. Impartirea continutului in paragrafe mai mici cu titluri face o citire usoara, care ii va mentine pe cititori implicati. Pentru motoarele de cautare, organizarea back-end este de asemenea esentiala. Utilizarea unei ierarhii adecvate de etichete atunci cand etichetati titluri (H1 pentru titluri, H2 pentru subtitrari) este importanta pentru a mentine un articol bine structurat.