Agentiile SEO sunt o mana de ajutor pentru multe magazine, pagini de social media, bloguri si firme online care cauta metode de a se promova.
O agentie profesionala de marketing este in stare sa aduca in topuri chiar si un magazin recent deschis, fara urmaritori. Tot o firma SEO poate sa vina cu idei si advertoriale care sa imbunatateasca traficul si sa atraga clientii.
SEO consta in mai multe strategii, actiuni si cele mai bune practici, toate avand ca scop final imbunatatirea pozitiei site-ului in motoarele de cautare – motiv pentru care se numeste „optimizarea motorului de cautare”.
Exista doua tipuri de SEO: on-page si off-page. SEO pe pagina consta in orice puteti controla pe propriul site web pentru a va imbunatati clasamentul. Aceasta se refera la lucruri precum viteza site-ului, prezenta cuvintelor cheie, textul antetului si asa mai departe. Pe de alta parte, SEO off-page consta in orice lucru facut pe alte site-uri web care va pot influenta clasamentul. In general, acest lucru se refera doar la linkuri.
De asemenea, este important sa se implementeze link building de calitate.
Link Building este procesul de plasare a backlink-urilor site-ului web pe site-uri web externe, adesea de catre o autoritate superioara. Potrivit expertilor, Google priveste backlink-urile ca recomandari ale site-ului web pe alte site-uri web.
Google functioneaza pe baza logicii conform careia continutul de pe site-ul web este atat de bun, incat alti editori vor sa il puna in fata publicului lor pentru a-si imbunatati informatiile. Aceasta inseamna ca informatiile si continutul de calitate din constructia de linkuri sunt ceva subliniat de catre Google.
Backlink-urile sunt clasificate in doua categorii: Do-Follow si No-Follow.
Linkurile Do-Follow sunt cele care ajuta la scorurile SEO, imbunatatesc clasamentul cautarii si imbunatatesc valorile site-ului. Ele nu numai ca ajuta la directionarea traficului, ci si la scoruri.
Linkurile fara urmarire sunt cele care ajuta doar la directionarea traficului. Acestea nu ajuta la cresterea scorurilor SEO sau a valorilor site-urilor web. Daca doriti sa atrageti publicuri relevante de pe site-urile autoritatii din industrie, construirea de linkuri este una dintre cele mai bune modalitati de a face acest lucru. O strategie eficienta de construire a legaturilor care vizeaza audiente relevante si nise din industrie este capabila sa imbunatateasca traficul din surse externe. Traficul pe site este probabil unul dintre cei mai importanti factori pentru a evalua starea de sanatate a unui site.
Alege sa iti promovezi firma cu advertoriale de calitate si link-building!