În actuala societate bazată pe tehnologie, laptopul sau notebook-ul a devenit o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi. Facem o mulțime de activități pe el pentru a ne face viața mai confortabilă și mai ospitalieră. De la verificarea orarului trenurilor, la rezervarea biletelor și până la cumpărarea de bunuri online, folosim un laptop sau un notebook.
Fiind la îndemână și ușor de transportat, îl purtăm cu noi pentru a executa cu ușurință multe sarcini simple sau complexe cu ajutorul acestuia. De aceea, atunci când laptopurile noastre se confruntă cu probleme cum ar fi supraîncălzirea, funcționarea defectuoasă și oprirea bruscă, nu ne putem concentra asupra niciunei lucrări până când nu îl reparăm. Aceasta devine durerea noastră de cap.
Cum ne ajută centrele de service pentru laptopuri
Pentru a ne ajuta să scăpăm de aceste probleme, au apărut multe centre de service pentru laptopuri. Un număr semnificativ dintre aceste centre de service se numesc centre de service dedicate. Un centru de service dedicat este un centru de service autorizat de companie. Acesta oferă mai multe servicii ,dab-it click aici . Un centru de service dedicat pentru laptopuri nu lucrează niciodată pentru alte mărci. Uneori, acesta este controlat direct de o companie. În plus, compania poate angaja un contractor sau un furnizor terț pentru a oferi servicii neîntrerupte în numele său. Antreprenorul rezolvă diverse probleme cu care se confruntă utilizatorii unei anumite mărci. În multe cazuri, acesta nu ia niciodată bani de la un client – dacă problemele apar în perioadele de garanție. În acest caz, profesioniștii de asistență tehnică iau semnătura unui client și livrează produsul.
Servicii offsite și on-site
Ca urmare a acestui fapt, ajungem să vedem multe centre de service dedicate laptopurilor aparținând diferitelor companii de renume precum Dell, Acer, Asus, Lenovo, Samsung, Toshiba, Compaq, HCL etc. În cazul în care laptopul sau notebook-ul dvs. nu funcționează corect sau trebuie să rezolvați o problemă de supraîncălzire, ar trebui să vizitați un centru de service dedicat. În funcție de compania producătoare, trebuie doar să găsiți unul situat foarte aproape de locuința dumneavoastră. Dacă v-ați confruntat cu problema în perioada de garanție, nu trebuie să plătiți pentru aceasta. În plus, pentru a vă bucura de toate avantajele- trebuie să verificați facilitățile asigurate de companie în momentul achiziționării notebook-ului.
Există multe companii producătoare de notebook-uri care oferă servicii la fața locului. Aceasta înseamnă că un reprezentant al companiei va veni la dumneavoastră pentru a remedia problema fără costuri (doar în perioada de garanție). Trebuie doar să le aduceți problema în atenție. Pentru a primi servicii la domiciliul dumneavoastră, trebuie să îi sunați la numărul lor gratuit sau să le trimiteți un e-mail. Veți primi un apel din partea unui reprezentant al centrului de service sau direct de la companie pentru a confirma primirea e-mailului și pentru a înțelege mai bine problema dumneavoastră.
În timpul conversației telefonice, executivul de asistență pentru clienți vă va cere numărul produsului și numărul modelului. După aceea, vă va transmite problema dvs. către departamentul în cauză. Odată ce problema dvs. este procesată, veți primi un apel sau un SMS. Acest apel sau SMS vă va anunța timpul așteptat și numele persoanei care va veni să rezolve problemele. Reprezentantul companiei vă va cere să prezentați factura. După ce o verifică și o compară cu informațiile pe care le-ați furnizat, va începe lucrarea.