Un magazin online reprezinta o oportunitate excelenta pentru a-ti mari vanzarile intrucat mediul virtual iti ofera sansa de a te adresa direct unui numar mare de oameni indiferent de locul in care se afla.

O afacere online, totusi implica o responsabilitate la fel de mare precum una lansata in mediul fizic. Presupune o planificare atenta si examinarea atenta a fiecarei solutii existente astfel incat sa o determini pe cea mai potrivita pentru tine. Daca ai decis sa iti dedici putin timp pentru web design, atunci vei beneficia de niste avantaje precum vanzari online crescute si sa le oferi clientilor tai o experienta de cumparaturi placuta.

Pentru a ajunge la rezultatele dorite iti vom pune la dispozitie cateva recomandari:

Incarca imagini de calitate pentru produsele din magazinul tau

De asemenea, trebuie sa incarci mai multe fotografii realizate din mai multe unghiuri astfel incat clientul sa inteleaga scopul produsului pe care urmeaza sa il achizitioneze. Fotografia de produs trebuie realizata de un profesionist care sa poata surprinde calitatile produselor si sa le faca vizibile.

In cazul in care nu ai imagini foarte reusite cu produsele tale nu incarca stock footage (poze provenite din banci de imagine gratuite) si nici imagini gasite la competitori (poti avea probleme legate de copyright). Acest lucru va scadea credibilitatea ta in mod automat.

Redacteaza descrieri clare

Nimanui nu ii place sa cumpere altceva decat a intentionat. Redacteaza descrierile de produse astfel incat sa ofere o imagine clara asupra produselor tale. Daca nu ai tragerea de inima necesara atunci poti sa colaborezi cu un profesionist care sa le redacteze pentru tine. Daca vinzi produse de dimensiuni si culori diferite atunci informeaza clar clientii. De asemenea, daca este vorba despre electronice atunci include si specificatiile tehnice.

Nu omite importanta unui aspect placut

Prima impresie conteaza. Si, cu atat mai mult, in cazul unui magazin online. Inainte de lansare, in procesul de creare magazin online, asigura-te ca arata bine si este asa cum si-l doresc clientii tai. Nu te grabi sa lansezi totul cat mai repede pentru ca dezordinea nu te ajuta sa creezi un user experience cat mai placut.

Creeaza o politica de pret transparenta

Clientii trebuie sa stie cat costa produsele tale. Informeaza permanent atunci cand doresti sa oferi reduceri sau alte schimbari in ceea ce priveste pretul. Clientii nu vor aprecia sa te contacteze doar pentru a cere un pret sau atunci cand ajung la check-out sa constate ca pretul este mai mare. Exceptie face cazul in care oferi servicii de renovari pe site si clientii pot alege materialele de constructii pe care sa le utilizezi cu echipa ta, moment in care preturile finale pot suferi modificari in functie de cantitatile comandate.

Pretul trebuie sa fie clar afisate si clientii informati in legatura cu costurile de livrare. In caz contrar, vor evita sa cumpere din magazinul tau.

Imparte produsele pe categorii

Acest lucru este foarte util mai ales atunci cand vinzi multe produse pe site-ul tau. In plus, va fi si mai usor de navigat printre produse. In procesul de creare magazin online trebuie sa structurezi totul cat mai clar, astfel incat produsele sa fie mai usor de gasit.

Categoriile trebuie sa fie denumite cat mai specific si chiar bazate pe cautarile efectuate de utilizatori.

Creeaza un blog

Un blog va contribui semnificativ la generarea de trafic si vei fi gasit mai usor. De asemenea, pe un blog vei putea publica articole prin care sa inveti clientii cum sa profite mai bine de avantajele produselor, poti sa rezolvi principale obiectii sau probleme, poti impartasi informatii interesante despre domeniul pe care il reprezinti.

Vei putea folosi aceasta oportunitate pentru a-i trimite pe pagina magazinului tau online. Daca ai reusit sa satisfaci curiozitatea clientilor atunci este probabil sa ii transformi in clienti.Poti apela la o agentie care ofera servicii seo in Bucuresti .

Comunica permanent cu clientii tai

Incurajeaza-i sa se inscrie la newsletter, ofera discount-uri, comunica despre oferte, tine legatura pentru orice lucru important. Insa, daca le promiti ceva clientilor tai este important sa te tii de cuvant. Daca spui ca publici un articol pe blog sau vor primi pe e-mail un cupon de reduceri atunci trebuie sa se intample acest lucru.

Poti crea si o pagina de social media unde interactiunea cu clientii tai sa fie si mai rapida. Astfel, vei putea sa stii exact cine sunt clientii tai si vei putea beneficia de numeroase avantaje.

By